SÄMST UPPDATERING!

Förlåt så mycket för sämst uppdatering. Har inte haft något internet, och har spenderat helgen hemma hos familjen zetterstrand! Sov där sen Torsdag-Söndag, har ridit på underbara wellington!
För att veta mer, kolla ; http://Freijalundquist.blogg.se/ !
Sån underbar ponny. Wellington är en D-ponny arab. Underbar, börjar arbeta direkt, underbar galopp, drömponny. Vad finns mer att säga? Har iallafall hunnit gjort väldigt mycket på honom på 3 dagar.
Hoppat, ridit dressyr, ridit i skogen, på ett fält, barbacka, ridit två, och mycket mycket mera. Ska komma hem till alice nästa vecka, och då ska vi rida i paddock. <3
Han är verkligen en snygg ponny om jag får säga det själv, verkligen snygg! Jag brukar inte gilla arabponnier så mycket, men han var en riktig sköning. Stalde verkligen upp för en. Helt underbar! :'o , vill verkligen ha honom!
Är det bara jag som tycker såhär, eller är han underbart vacker?


hindret står kanske bara på 60, men fotade inte när vi hoppade högre ..



Åkte och kollade på dressyren på ericsberg, både fredag och lördag. Var inte där mer än 30 min eftersom det regnade så. Men när vi kom dit på Lördagen så sa jag ; asso shiiet, OMG ! :O
och alice bara; aa, gud vilket godis ! :o, men asso, jag menade ju min gråa häst! Haha, och alice menade godiset. >.<'
Vi fotade mest, och kollade på kaninhoppningen, fick såklart en favorit, den sötaste av som alla! <3


denna bild är helt oredigerad!


ska försöka börja komma igång med bloggningen här nu med. Om ca 3 dagar kommer jag ladda upp massor med hästbilder, skriva om ridturer, svara på frågorna och mycket mer. Så, 3 dagar .. så har jag internet på våran dator igen! ;)
Men glöm för guds skull inte att sluta fråga frågor ! :)
Fråga om allt mellan himel och jord. Skäms inte över någon fråga ..
Så, blir säkert bloggning imorgon eftersom jag ska till Trolldal och hjälpa till att rida igång hästarna. Vill såklart helst ha min ponny, men ja .. saknar han så, min lilla prins!
Kommer aldrig att lämna dig, jag lovar. Älskling!<3
Trond , forever and always mine! :* ( har tyvärr ingen bild på honom på denna dator .. ;'| )

HA DET GÖTT! (yy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0