Dressyr


( har suddat ut mitt annsikte, om ni undrar! )

Har varit ute och ridit sherry. Gick ganska bra faktiskt, bara att hon var lite het då och då.
Körde dressyr på volten, Gick mycket bättre med formningen idag. Eftersom det inte var så mycket bromsar och skit.
Hon gick jätte fint, lyssnade på skänklarna, och gjorde galoppombyte ! :'o
Är så stolt över henne nu. Ökade och saktade galoppen, vilket hon inte ville sakta av, hon tycke minsann att det var mycket roligare att galoppera snabbt på ängen !! Men nej, det fick hon inte hela tiden, men det gick bättre och bättre. När vi skulle skritta tillbaka så småtravade hon, saktade av till skritt flera gånger, då hon började öka igen. Så jag lät henne trava en bit ..
Och eftersom hon var så sjukt duktig och gjorde galoppombyte så fick hon massor med morötter !

Hade tänkt att hoppa bana någon dag .. kanske på söndag eller Tisdag ! =)
Någon som vill komma och fotta ?





Kommentarer
Postat av: NATTIS

jag vill komma & fota, bara om det är på söndag, kan inte månda/tisdag! :D , <3

2010-07-23 @ 14:46:40
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Postat av: hanna hale

jag, men fotar sämmst så ah, haha.. x'p

2010-07-24 @ 14:05:34
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0