veckans häst / ponny


Hade tänkt att ha veckans häst / ponny. Då utser jag varenda vecka en ponny som är värd att bli veckans ponny/häst. Jag behöver inte känna hästen, eller sett den i verkligheten. Jag behöver inte ens gilla den för att bli veckans ponny/häst.
Det kan vara för att den är otroligt söt, eller gjort någonting bra denna vecka. Ibland behöver jag inte ha en orsak för att just den hästen ska bli.

Veckans ponny / häst blir ..


Carat, för att jag saknar honom så sjukt mycket. Min lilla plutti ! :* ♥♥♥
En av världens sötaste valacker, du betyder carat. Vi har sånna minnen, sweetie ! :')
Folk säger att du alltid är sur, drar bak öronen, och sparkas när man kommer in till dig, men det har du aldrig gjort med mig. Du är inte som alla andra, du är speciell carat. ååh, gubben, jag saknar dig verkligen.
Om du bara var lite större, så skulle jag köpt dig, helt klart. ♥
Och jag tror nog att de flesta i stallet tycker du är söt. Eller ''sötast'' ♥
Älskar dig Caratizz, det kommer jag alltid att göra, du är min lilla bäbis ! :') !




 


Kommentarer
Postat av: NATTIS

han är jätterolig att rida & så är han söt, håller verkligen med! :)

söt bild! ♥

2010-07-23 @ 14:48:50
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

ÅÅH ! Så söta ni är :'))<3

2010-07-23 @ 18:23:06
Postat av: Anonym

han är så sööt ! ♥♥♥♥♥

2010-07-24 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0